Saturday, February 12, 2011

Cinta Tak Harus Memiliki

cinta memang tak selamanya bisa indah
cinta juga bisa berubah jadi sakit
begitu yang aku rasakan kini
perih hatiku tinggal kehancuran

dirimu yang tak pernah untuk memahami diriku
pernahkah kamu tanya diriku apa yang aku inginkan dalam perhubungan...
apa yang aku inginkan hanyalah secebis perhatian darimu
kasihmu seakan semakin pudar...apakah penyebab semua ini..
adakah kerana masa yang telah memudarkannya..
keputusan apa yang harus aku buat disaat ini..
leave him or wait & see...
atau kami hanya boleh pergi hanya sebagai kawan...
aku dalam dilema...perasaan sayang masih kuat terhadap dia..
masih mengharapkan dia menjadi pendamping hidupku..
masih mengharapkan dia menjadi iman dalam solatku dalam melayari rumahtangga..
Ya Allah..tetapkan hatiku Ya Allah..
sesungguhnya hatiku dalam keresahan..
laluan mana yang harus aku ambil..
sekiranya dia diciptakan hanya untukku..
Engkau panjangkanlah jodoh kami berdua..
sesungguhnya aku mengharapkan restu dari-Mu..
Amin.......







No comments:

Post a Comment