Sunday, February 13, 2011

Laparrrr..............

Laparnye...nak makannnn...bezznye klu ade org nk blnje mkn...sape nk blanje...akan ku order makann yg mahal2..alang2 kn org blnje...huhu..skrng nie aku rse nk mkn mcm2...perut pn dh brbnyi2 nyanyi lagu dangdut...waaaaa nk mkn ape yerk........klu ikut selera mulut sume aku nk telan...tolak batu & kayu jer...mane boleh mkn bnde tu kn...


   Dapat mkn steamboat pn best gak.....






   pizza pn mcm mnarik gak....




  ermmm...yummy...tom yammm..that my favourite..dh meleleh dh...klu korang npk la....:-)








   tak pun mkn mee sup......




Dah keliru la plak nk mkn ape...mcm lagu ajai n nurul...aku keliru yg mana satu....


Ermmmm tak de mknenye...last2 aku msk air and then aku bancuh milo cicah biskut jerr....alahai kesian betul...tapi boleh la buat alas perut kn........terisi la jugak perut niee....erghhhh..Allamdulillah...=)

No comments:

Post a Comment